Hafiz & Elmy Nahida

By: Hafiz Elmy

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 23-Jun-2006 12:00 Email | Share | Bookmark
Gent Carnival..23-25 Jun 2006

Hari pertama...
Ramai betul yang datang...macam pasar Ramadhan lah pulak....
Tak tahu yang mana satu tokeh kedai..hehehe...
Tembikai..per stuk €0.50...
Hafiz & Hairy...
Amy pun sibuk jugak hari tuh...
My customer..from Rep. Chec...
Depan kedai Hairy....
"Ahoy"....greeting in Chec...
Hafiz
"Dank u...tot zien..."


"Hafiz, volgende week hier hebben wij carnaval. Zo, moet u vrijdag, zaterdag en zondag worken..." maknanya, "hafiz minggu depan ada carnival kat sini...so, kamu kena kerja jumaat, sabtu dan ahad..." seminggu sebelum carnival, bos aku, Hairy dah bagi tau...tak sabar rasanya...bukan sebab apa...sebab, kena jaga booth kat depan kedai ni...aku pun tanya Hairy "Wat wilt u verkopen"..... "Wij die watermeleon en kip gaan verkopen.."

Aku bukak kedai pukul 8.30 pagi....macam biasalah rutin harian aku kat sini... yang tak tahannya, carnival ni sampai pukul 12 malam......penat giler di buatnya.... nasib baiklah wife aku datang tolong.....apa lagi..senyum panjang lah aku....

Selama 3 hari tu, bos aku (Hairy) senyum lebar je... ye lah, sales dia naik hari tuh.... anyway, aku n amy really enjoy...dapat peluang jaga booth di perantauan orang.....pengalaman ni, tak mungkin dapat dilupakan.... WE LOVE BELGIUM.....



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net