Hafiz & Elmy Nahida

By: Hafiz Elmy

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 11-Oct-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
Kemeriahan Ramadhan di Gent, Belgium.especially,Bevrijdingslaan.

Inilah cara orang sini simpan basikal.yang biru basikal kami....
Tengah choose untuk beli daging dan ayam...
Inilah pakcik turki...tempat kami beli ayam atau daging....
Kuih traditional dari Turki...sangat manis...
Ni pun sama...traidional kuih.dah cuba. ok lah jugak...
Pakcik ni tengah potong ayam...guna special machine...
"Cut into small pieces ok uncle...."
Murahkan...1.90 euro sekotak...bestnya....
Fresh nya strawberry kat sini....tak larat nak makan dah....
Bau ayam golek pakcik ni boleh jadi lapar dibuatnya....
Ada jugak jintan manis kat sini....
Capsicum pun murah kat sini..
Macam kat chow kit pulak....
Besarnya kobis ni...
Apa nak beli ye...?
Comel tak manisan ni...? Apa tah namanya...
Juadah berbuka...ayam percik ala Turki...
Kari daging versi Belgium...
Jalan-jalan cari bahan nak masak ayam percik ala turki dan kari daging versi belgium. Snap a few photos untuk tatapan semua.....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net